fredag 20 mars 2015

NZ igen?!

Ashton är ju bara för underbar :)

Ashton:
Happy Birthday to my favorite short term facebook girlfriend. Let me know when you are sick of Dennis Rajden because Zac Lumsden and it will duke it out for the honor of your love.
Hope all is well. Miss you guys and my sweedish word of the day!!!

Dennis wrote: Dukes of Hazard

Ashton: That's one way to describe us. I would have gone more with a word you taught us 'pompsek'.... I know that is spelt incorrectly.


Det var ju så roligt att han facerejpade mig och gjorde slut med Dennis och gjorde så att jag och Ashton var ihop. Haha så fantastiskt roligt. Men vet inte om han hade en crush på mig eller Dennis haha.


Nu har jag och Dennis fått jobb igen och funderar nu på att på riktigt åka tillbaka till NZ.
Det var ju så fantastiskt. Och jag kan ju knappast hitta ett bättre sommarjobb. So why not ;)


Så jag hoppas att återkomma till Bloggen och köra Nicole i NZ 2, favorit i repris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar